עמדות תשלום לחניה

בעבר כשהיינו מבקשים להחנות את הרכב שלנו בחניה ציבורית, היינו צריכים לשלם בכניסה או ביציאה לשומר של המקום עבור החנייה. זה דרש מהמקום להחזיק שומר בחניון, במקרים בהם מדובר בחניון שפעיל 24 שעות אז היה צורך להעסיק שני עובדים לפחות. מן הסתם זה דרש עלויות גבוהות מהחברה שמחזיקה את המקום.

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שינוי מהותי בעניין וזה בזכות עמדות תשלום לחניה. הרעיון הוא מאוד פשוט, כשאנחנו נכנסים לחניון, אנחנו מקבלים חשבונית בה מצוין מתי נכנסנו אל החניון, כשאנחנו רוצים לצאת ממנו, אנחנו ניגשים אל עמדות תשלום לחניה שפזורות ברחבי החניון, מכניסים את החשבונית, המערכת מחשבת כמה עלינו לשלם על פי משך הזמן שהרכב היה בחניון, אנחנו משלמים בעמדה וכך אנחנו יכולים לצאת מהחניון.

בשביל שמערכות אוטומטיות לחניה יעבדו, כפי שהן אמורות לעבוד, צריכים להתבצע מספר דברים. ראשית, המערכות אמורות להיות מסונכרנות, כלומר, המערכת אמורה לקלוט את הקבלה כפי שהיא ולדעת לחשב את מספר השעות שהרכב נמצא בתוך החניון, אחרת עלול להיווצר בלבול בחשבון והלקוחות עלולים לשלם יותר או פחות ממה שהם אמורים.

שנית, חשוב שיהיו מספר עמדות תשלום לחניה בכל רחבי החניון, כך הנהגים לא יצטרכו לחפש היכן נמצאות עמדות אלו. ההמלצה היא להתקין בכל קומה ובכל אזור עמדה שכזו וכן לציין בשלטים היכן ממוקמות העמדות.

שלוש, יש לאפשר תשלום בעמדה במגוון אמצעי תשלום, מטבעות, שטרות וכרטיסי אשראי מכל הסוגים, אחרת הנהגים עלולים להיתקע במצב בו הם לא יכולים לשלם.

ארבע, חשוב מאוד שבעת היציאה מהחניון תהיה מצלמה שתקלוט את מספר הרכב ותאפשר פתיחה של שער זרוע מהיר, כך שהנהגים יוכלו לעזוב את החניון בהקדם. יש לציין, לטובת נוחות הנהגים, רצוי שהם לא יצטרכו להסדיר את התשלום כשהם נמצאים ליד שער החניון וכן שלא יצטרכו להציג את קבלת התשלום, לכן רצוי שתהיה מצלמה שתקלוט את מספר הרכב ותאפשר מעבר מהיר שלו.

חמש, בכל עמדות תשלום לחניה צריך שיהיה אינטרקום שיאפשר לדבר עם איש מנהלה במקרה ויש בעיה במכשיר.

לסיום, אם אתם רוצים לדעת עוד על מערכות אוטומטיות לחנייה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. חברת יאל אקסס קונטרול סיסטמס, מזמינה אתכם להכיר את עמדות תשלום לחניה שלנו וכן את השערים המהירים לחניונים. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום.